Tuesday, May 26, 2009

За Земята

Преди съм казвала, че като порасна искам да работя в Ogilvy. Агенцията винаги се занимава с интересни проекти, печели преобладаваща позиция като 'The Agency" за всякакви екологични и социално отговорни кампании, които екипът изпълнява със завидна креативност. Е, вече не искам да работя в Ogilvy - искам точно в OgilvyEarth!
Явно от групата Ogilvy вече приемат социално отговорните кампании като нещо твърде важно и затова откриват ново подразделение, което е натоварено само с екологични проекти. Началото на идеята е поставено още преди година, когато австралийския клон на Ogilvy PR Worldwide обявява началото на програми за устойчиво развитие под името OgilvyEarth.
Към момента OgilvyEarth има 17 офиса по цял свят, 3 от които са в Европа (Париж, Лондон и Стокхолм). На сайта на групата има предостатъчно информация, а заинтересованите може да видят най-важното в кратка, но съдържателна презентация, където са включени вече изготвени пилотни проекти за TetraPak, DuPont и авиолинии Quantas. Предстоящ проект пък включва развиване на концепция за конференцията за климатичните промени на ООН, която ще се проведе в Копенхаген през декември.
OgilvyEarth не е типична рекламна или PR агенция, а функционира подобно на консултант по устойчиво развитие с дълъг списък от предлагани услуги. Дейностите се простират в различни сфери: реклама, PR, лобиране, обучение на вътрешни публики, развлекателни инициативи, интерактивни проекти и консултантски услуги. Създаването на зелената агенция доказва, че дори по време на финансовата криза има компании, които се интересуват от отговорно към планетата поведение и са готови да инвестират в него, осъзнавайки, че клиентите ще оценят "Добрите" и ще ги възнаградят подобаващо, като отворят портфейлите си.
Сега има само още нещо, на което да се надяваме - OgilvyEarth да се ориентират към Балканите и да отворят офис в София!

И като съм отворила темата за зелени инициативи, ето една много добра реклама за MTV, която привлича вниманието на младите зритело-слушатели към проблема за глобалното затопляне. Опитайте се от три пъти да познаете коя рекламна агенция е направила спота!



Отговор: естествено, Ogilvy! ;)





3 comments:

Petya N. Georgieva said...

Страхотно видео!!!
Нова гледна точка към Земята...

Petya N. Georgieva said...

А знаеш ли нещо повече за песничката, защото много ми хареса :)

Иван said...

Страшно е!