Wednesday, December 2, 2009

Благодаря за мнението!

И по въпроса за образцовата комуникация с клиенти в бранша на PR-а и маркетинга, ето още един урок, коментарът към който е излишен:

Естествено, не смятам, че проблемът е само в телевизора на клиентите. За да си мислят хората, че PR може да прави всеки, значи продуктът, който се предоставя на клиентите и публиката, не изглежда достатъчно професионално. Доста PR-и, особено в България, неуморно работят за влошаване репутацията на професията. Единственият начин да се противодейства на стереотипа "PR = манекенка-любовница на шефа" е по-професионална и отговорна работа, в която личи експертната преценка.

___
Специално "Благодарско!" на @stoinov за картинката и вдъхновението





1 comment:

Събина said...

Видях същото и при Пешев и проблемът там е същия. Всеки втори в тая държава учи за или се занимава с PR, съответно ИТ.