Thursday, December 3, 2009

Офисни рекорди

Самоиронията, която струи от тази кампания на наградите Lotus, страшно ми допада. Lotus са канадската ФАРА (хехе, леко да съм патриотично настроена!). В серия от принтове местните рекламисти-организатори на събитието са осмели собствената си дейност и "методологията на случване" на нещата в целия рекламен бранш:



Всъщност рекламите пародират предстоящите Олимпийски игри на Ванкувър. Съвет: четете не само текста под картинките, но и legal disclaimer-ите в долната част на принта. Личи си, че и най-малките детайли във визията са добре премислени.

В една агенция има доста специфични дейности. Както и във всяка друга корпоративна структура, има порядки и работни практики, които имат гръмко официално наименование, но само хората от съответния бранш знаят как точно стават нещата. Всеки средно интелигентен човек предполага разликата между корпоративното говорене и практиката, затова няма нужда да го крием. Внесеният хумор доказва, че не се вземаш твърде насериозно, което те прави доста по-симпатична организация в очите на околните и на партньорите ти.

Готината идея на визиите ме накара да разгледам и рекламите, които тези явно доста вдъхновени хора са отличили с награда Lotus. Има интересни идеи и изпълнения, хвърлете едно око. Освен всичко друго, забавно ми стана и когато видях последната страница от е-каталога на наградените:

Ами да, хубавите реклами и на мен ми действат възбуждащо - но изцяло на психологическо ниво, разбира се!





No comments: