Признавам си, много съм учудена. И то не заради снега днес (той ми носи по-различни чувства, но това е друга тема), а и заради поредното доказателство, че пред ума на маркетолозите няма твърде големи пречки.
Дами и господа, вече и мухите са рекламен канал:
Тъй като съм фен на книгите, съм особено доволна, че тази неконвенционална рекламна камнания е реализирана точно на Панаира на книгата във Франкфурт. Издателство Eichborn приготвили 200 мухи, върху чиито тела е закачен ултралек рекламен банер. Идеята е не само хитра, но и щадяща насекомото - банерът се закрепва с восък и след известно време пада от гърба на хвъчащата буболечка. Рекламното решение е особено подходящо и като се има предвид логото на издателството:
Теглото на банера е ключово - то е било изчислено така, че да позволява на насекомото да лети, но само на малки разстояния, с което по естествен начин е принудено да каца често - по възможност върху някои от многобройните посетители на изложението. А хората със сигурност ще се обърнат да погледнат муха, която носи рекламно съобщение. Не се среща всеки ден, нали? И хич не се изненадвам, че сериозни медии от ранга на RTL са проявили интерес към това крайно нетипично решение за въздушна реклама.
И друг път съм коментирала креативна употреба на насекоми за герила маркетинг, но тук вече нещата са изведени на още по-невероятно ниво. За идеята можем да стиснем ръцете на екипа на Jung von Matt / Neckar.
Дами и господа, вече и мухите са рекламен канал:
Тъй като съм фен на книгите, съм особено доволна, че тази неконвенционална рекламна камнания е реализирана точно на Панаира на книгата във Франкфурт. Издателство Eichborn приготвили 200 мухи, върху чиито тела е закачен ултралек рекламен банер. Идеята е не само хитра, но и щадяща насекомото - банерът се закрепва с восък и след известно време пада от гърба на хвъчащата буболечка. Рекламното решение е особено подходящо и като се има предвид логото на издателството:
Теглото на банера е ключово - то е било изчислено така, че да позволява на насекомото да лети, но само на малки разстояния, с което по естествен начин е принудено да каца често - по възможност върху някои от многобройните посетители на изложението. А хората със сигурност ще се обърнат да погледнат муха, която носи рекламно съобщение. Не се среща всеки ден, нали? И хич не се изненадвам, че сериозни медии от ранга на RTL са проявили интерес към това крайно нетипично решение за въздушна реклама.И друг път съм коментирала креативна употреба на насекоми за герила маркетинг, но тук вече нещата са изведени на още по-невероятно ниво. За идеята можем да стиснем ръцете на екипа на Jung von Matt / Neckar.

2 comments:
Ей това е лудница просто :) Много добра идея, евалата на тези хора!
Това би било страхотна рекламна идея за немската авиокомпания Condor: техният слоган е "Wir lieben Fliegen" ("Обичаме да летим/Обичаме мухи" - игра на думи). Представям си как из терминала на летището хвъркат мухи с табелки "на рамо"... ;)
Post a Comment