Sunday, September 13, 2009

Двойки

Ша мъ извинити за лирическото отклонение, но днес шъ си правя квот' си искам!!! :)

Като поглеждам към пожеланието ми отпреди 2 години, осъзнавам, че пожеланията са много силно нещо. Защото се сбъдват. Тогава си пожелах да ми се случват повече неща. Така и стана. Като погледна сега, само за една година от последното РД се случиха толкова много неща, че много внимателно премислям какво да си пожелая от страх, че ще се сбъдне. Само преди една година съм навършила 21, а сякаш е било преди десет. Научих много неща като например на чии глупости да не се връзвам, за какво си струва да се впрягам и за какво не. Емпирично доказах на себе си, че мога да изкоренявам лоши навици и да създавам нови, по-здравословни. Стана ми ясно, че разстоянията са въображаеми, а времето е само пожелателна величина и всъщност не е от толкова голямо значение.

Ех, тоооолкова отдавна беше, когато бях на 21!

Сега си мисля за любимите ми неща и си пожелавам всичко да става все по-хубаво, дори първоначално да е против волята ми. Благодаря на всички, които останаха наоколо, на новите лица, които се появиха и на тези, които си тръгнаха завинаги и за добро! =)





1 comment:

Бисер said...

Да. Вярно е, че човек не остарява с годините. Обикновено остаряваме в рамките на един единствен ден или миг понякога.