Thursday, May 22, 2008

Underground

Тези дни времевият ресурс е оскъден и поради тази причина нямам време да чета много, камо ли да пиша. Въпреки това вчера намерих един интересен постинг в блога на Бисер за рекламни кампании в софийското метро. Хвърлете едно око, заслужава си.
Повече информация за проведените кампании има на сайта на колегите от Метрореклама - направили са си доста пълен каталог с реализираните събития за клиенти, както и информация за интересните изложби, които започнаха да поставят на станциите. Има и доста пълни статистически данни за профила на аудиторията, за жалост обаче няма данни за 2008 година. Все пак може да се види тенденцията в промяната на пътниците и да се осъзнае, че рекламата в метрото може да бъде наистина ефективна.
Самата аз прекарвам средно поне 20 минути на ден в метрото и определено за това време доста от рекламните послания се набиват в главата ми. Ефективно е.





1 comment:

Александър Кръстев said...

Обожавам ги.
Все още обаче не използват ресурса докрай. Даже и 10% сигурно не са достигнали още. А метрото може толкова много. Дано се справят за втория и третия лъч!