Първо, просто ГЛЕДАЙТЕ тази презентация относно това как да не се правят презентации. Страшно забавна е, а и полезна - кой каза, че не може да съчетаем полезното с приятното.
Отначало клипчето ми хареса с обезоръжаващия си хумор, а и с темата, към която е насочена - никога досега не съм виждала добра Power Point презентация, а това как ще се представиш пред публика все пак си е в основата на PR, нали?
След това вниманието ми беше привлечено от сладура, който изнася презентацията. След кратко претърсване разбрах, че Дон МакМилан е от онези актьори, наричани stand-up comedians, и се е специализирал в доста нетрадиционна сфера - corporate comedy. Човекът е прекарал десет години като инженер в IBM, AT&T и много добре знае колко скучно може да е фирменото ежедневие. Затова предлага вътрешнофирмени събития, в които представя случки от корпоративния живот по забавен начин.
Това изглежда като доста интересен метод за team building, който не само забавлява, но и учи ... например "За Бога, спрете да пишете всичко на тия слайдове бе, хора!!!" С един куршум два заека - и HR-ите са доволни, и PR-ите си вършат комуникацията с вътрешни публики.
Отначало клипчето ми хареса с обезоръжаващия си хумор, а и с темата, към която е насочена - никога досега не съм виждала добра Power Point презентация, а това как ще се представиш пред публика все пак си е в основата на PR, нали?
След това вниманието ми беше привлечено от сладура, който изнася презентацията. След кратко претърсване разбрах, че Дон МакМилан е от онези актьори, наричани stand-up comedians, и се е специализирал в доста нетрадиционна сфера - corporate comedy. Човекът е прекарал десет години като инженер в IBM, AT&T и много добре знае колко скучно може да е фирменото ежедневие. Затова предлага вътрешнофирмени събития, в които представя случки от корпоративния живот по забавен начин.
Това изглежда като доста интересен метод за team building, който не само забавлява, но и учи ... например "За Бога, спрете да пишете всичко на тия слайдове бе, хора!!!" С един куршум два заека - и HR-ите са доволни, и PR-ите си вършат комуникацията с вътрешни публики.
No comments:
Post a Comment