HONDA стана втората ми любима марка автомобили, след като започнаха да се надпреварват с Toyota в сегмента на хибридите. Ето и нещо сладко от обслужващата ги Wieden+Kennedy. Лондонският клон на агенцията е направил това филмче, което ще се върти в шоурумовете на Хонда, за да промотира новия Civic Hybrid. Мисля, че стилистиката на клипа и копирайтингът ще се харесат на всички активни природозащитници.
Клипът е свързан с рекламата на хибридния модел - Problem Playground, който има няколко добри момента и впечатляващо изпълнение, въпреки че не предлага нещо изключително като идея и сравнително дългото времетраене от минута и половина малко досажда. Може би по-концентрираният вариант ще е по-добър, зависи от това кои моменти точно селектират от Wieden+Kennedy.
От агенцията са направили и промоционални книжки със същия стил и послание, които ще бъдат поставени в жабките на всички Civic Hybrid-и, които се дават за test-drive. Кампанията ми допада с добре интегрираното послание и оптимистичната нотка. Добра идея, качествено изпълнение - общо взето, традиционното ниво на W+K. Браво!
Клипът е свързан с рекламата на хибридния модел - Problem Playground, който има няколко добри момента и впечатляващо изпълнение, въпреки че не предлага нещо изключително като идея и сравнително дългото времетраене от минута и половина малко досажда. Може би по-концентрираният вариант ще е по-добър, зависи от това кои моменти точно селектират от Wieden+Kennedy.
От агенцията са направили и промоционални книжки със същия стил и послание, които ще бъдат поставени в жабките на всички Civic Hybrid-и, които се дават за test-drive. Кампанията ми допада с добре интегрираното послание и оптимистичната нотка. Добра идея, качествено изпълнение - общо взето, традиционното ниво на W+K. Браво!
No comments:
Post a Comment