Thursday, February 14, 2008

Розово...

Дълбоко вярвам, че Св. Валентин не е нищо повече от конспирация, организирана от продавачите на цветя и производителите на шоколад. Затова нека се порадваме на върховете, които достига консуматорското изкуство:

Като за начало една сладка реклама и то на любимата ми еко-тема. Енергията, използвана за отопление, трябва да се пести, за да спасим планетата.

Трябваше ми малко време, докато загрея, че смяната в цвета на тениските значи смяна на телесната температура, но видеото е доста сладко. Като надградим идеята на рекламата, стигаме до извода, че трябва да се къпем по двойки, за да пестим вода и други еко-забавно-валентински идеи.

Разликата в идеите за добре прекарано време между мъжете и жените често пречи на доброто прекарване на празника - поне единият винаги е ... ами, прекаран! Bud Light винаги добре разкрива разстоянието между Марс и Венера:


За хората, които няма с кого да празнуват, ето и добро решение - с Let's have TXT мобилният оператор Virgin предлага безопасна алтернатива на свалката за една вечер, но създателите на сайта предупреждават: прекомерното практикуване може да доведе до болки в ръцете. ;)

Друга, доста по-естетически издържана сексуална идея по случай празника е микросайтът Keep Life Sexy на компанията K-Y, производител на лубриканти и масажни масла. Можете да пуснете своето мнение по въпроса какво е секси, да си направите селекция на чуждите мнения по пол и възраст (любими ми бяха отговорите "Да не плащам" и "Само връхчето" - LOL!!!), а освен това в другите обвързани микросайтове може да откриете идеи за масаж, тестове за силата на връзката ви или да си направите тайна кореспонденция с любимото другарче.





No comments: