Вече й се вижда краят на тази академична година. Засега завършваме първи курс, но страшно (в буквален смисъл) скоро ще дойде изавършването на студентството изобщо. Ето какво казва на абсолвентите Harold Burson, съосновател на известната международна PR агенция Burson-Marsteller.
Ако трябва да изцедя основното от думите му:
1) Все повече студенти се насочват към PR - сферата става по-известна и привлекателна, но има и много конкуренция;
2) Има 4 съвета, които г-н Бърсън смята за основни: създавай връзки, впиши се в екипа, подобрявай писането и говоренето си, разширявай общата си култура.
Относно последната точка от съветите му - не е зле да чуваме мненията на "големите" за развитието на бранша. Не само на български практици (за което лично благодаря на един определен професор по PR, но не искам да звучи като реклама/подмазване), но и на световни имена.
Ако трябва да изцедя основното от думите му:
1) Все повече студенти се насочват към PR - сферата става по-известна и привлекателна, но има и много конкуренция;
2) Има 4 съвета, които г-н Бърсън смята за основни: създавай връзки, впиши се в екипа, подобрявай писането и говоренето си, разширявай общата си култура.
Относно последната точка от съветите му - не е зле да чуваме мненията на "големите" за развитието на бранша. Не само на български практици (за което лично благодаря на един определен професор по PR, но не искам да звучи като реклама/подмазване), но и на световни имена.
1 comment:
разбирането за тази професия в бг е тотално изкривено...
Post a Comment