Sunday, November 29, 2009

Кореспонденция

Ето един доста забавен пример за подобаваща кореспонденция с клиенти. Шегувам се, естествено - но четивото си струва и определено ще направи неделното ви кафе по-сладко.

Едно изречение обаче ми направи силно впечатление. Клиентът твърди "Исках от теб само едно лого и няколко графики, които щяха да ти отнемат само няколко [бийп] часа." Дизайнерът отговаря "Всъщност, ти искаш от мен дизайн на лого, който щеше да ми отнеме само няколко часа и 15 години опит." Да, някои видове дейност не изискват много време и на пръв поглед имаш чувството, че всеки може да ги свърши. Но не винаги е така.

Все пак, днес е недял и няма да навлиза по-дълбоко в темата за типичото оплакване на маркетолога по мотива "Всеки си мисли, че може да го прави." Вместо това ще кажа, че на този сайт има доста забавни текстчета, които може да ви дигнат настроението, когато клиентите, администрацията или който и да било ви лази по нервите - добре е да знаеш, че винаги може да е и по-лошо.

___
лого: David R Thorne





1 comment:

Petya N. Georgieva said...

Уау много добър сайт, хвърлих бегъл поглед и си харесах ето това:

School
"I don't understand why I have to go to school at all, the internet knows more than all the teachers there put together."

:))))