Friday, August 7, 2009

Don't go changing - уточнение

В името на максималната акуратност днес ми попадна следната информация по темата за логата на Coca-Cola и Pepsi. От Brand New обясниха, че предното сравнение не е точно. Оказва се, че логото на Coca-Cola също се променя с годините, макар и по доста по-незабележим начин. Ревизираният вариант изглежда така:


Все пак смятам, че отново достигаме до същия извод - промените при Coca-Cola са много по-леки, отколкото кардиналните ходове на Pepsi (с изключение на първия вариант, който дори не се е появявал на опаковката на продукта и фиаското с Новата Кола). Логото проявява завидна последователност на изображението за повече от 120 години. Въпреки неточността си сравнението от вчера по визуален начин предава идеята, че когато сам залагаш на традиция и приемственост на марката, не е добра идея да правиш революционни визуални промени. Еволюцията не е за всеки, поне що се отнася до логата.





1 comment:

legrandelf said...

Ооо, класик(с) :))