Tuesday, August 25, 2009

Свободата, Санчо...

Само няколко часа след края на почивката погледът ми вече е привлечен от много неща, които заслужават внимание. Най-важна, както винаги, е свободата. Ако си късметлия, свободата я получаваш даром, но рано или късно идва моментът, в който трябва да я защитиш. Затова смятам да прекарам 12 септември протестирайки. Някак не се чувствам комфортно разни хора да събират разни данни за мен и разни други хора да могат да ги ползват за бог знае какво. Не съм параноик. Освен ако някой не ми даде повод да бъда, какъвто е случаят тук. Затова ще помогна на тези картички да обиколят България до 11 септември - всички трябва да са наясно какво ни очаква, ако си мълчим и просто понасяме.

Вижте за какво става дума на сайта на инициативата, а ако ви е интересно, включете се на 12 септември. Протестното шествие тръгва в 11 часа от градинката м/у "Ал. Невски" и Парламента. За да се убедите, че протестът в София е част от нещо много по-голямо, ето и международния сайт на протестиращите - броя на знаменцата отгоре изглежда впечатляващо.





2 comments:

awahid said...

Hopefully I would be in Sofia to witness the event.

Калоян said...

Най лошото е че точно на 12ти почвам очни и незнам до кога ще ме държат. Надявам се да мога да дойда и да подкрепя каузата ... ако не - ще се чупя още първия ден :))