Tuesday, June 16, 2009

Мъртвата линия

И на вас ли ви призлява, когато видите думичката "deadline"? Е, поне на мен ми призлява. Първият закон на Мърфи за крайните срокове е, че 90% от нещата за вършене са били за вчера. Вторият закон гласи, че тогава, когато имаш 100 задачи за вършене, то от непрогледните дълбини на паметта ти неминуемо изплува 101-вата (познахте, за вчера е!). В момента се намирам точно на тази житейска плоскост, затова ми беше и много приятно да открия визуално обяснение на ситуацията:



Като се замисля, стеаната над бюрото ми често приютява цели ята жълти листчета. Stop-motion анимацията е на студента Bang-yao Liu, който явно често се сблъсква с крайни срокове :) Браво на момчето, щом успява да развесели колегите му по цял свят, затънали до гуша в курсови работи и учене за изпити - клипчето е много подходящо за този период от годината, сесийно време е все пак.
Все пак, маркетологът в мен проговори и си помисли същото, което си мислят и от AdFreak: че създателите на лепящите листчета Post-it трябва да ударят някое рамо на младия ентусиаст - все пак креативността и упоритият труд трябва да се възнаграждават! А от видеото става добра реклама, нали?

Специално поздравявам шефа си с това видео! :)





No comments: