Friday, June 12, 2009

Специално за егоцентрици

Хора, които изпъкват. Хора, които не ги е страх да бъдат заснети в близък план. Хора, които никога не се крият. Именно за тях са новите очила на Ray Ban:



Стилът е елегантен и разпознаваем точно като чифт Ray Ban. Рекламата е поезия в цветове, страхотно изпълнена от рекламната агенция Cutwater. 26-годишният режисьор Франческо Карозини (не се учудвам, че италианец стои зад това!) споделя, че се е вдъхновил от Червеният балон на Албер Ламорис - филмът, който много хора сочат като вдъхновение и за новия хит на Pixar Up.

Мотивите на творческия екип обаче не са чак толкова интерсни. Важното е, че спотът е изпълнен страхотно откъм визуализация, идеята е ясно осезаема дори и без изписването на слогана Never Hide на стола в края на клипа, а и връзката с рекламирания продукт (новата линия цветни Wayfarer) е изключително силна. Color goes pop доказва, че творчеството в рекламата не винаги трябва да е в разрес с ясното предаване на съобщението - дилемата "Реклами, които продават, или реклами, които печелят награди." може да бъде разрешена в посока "И двете!"





No comments: