Saturday, February 28, 2009

Издънка

Признавам си без бой - този месец беше много слаб откъм постинги. Надявам се да ме извините, но не си правя илюзии - спадът в посещенията говори сам за себе си. Просто покрай пътуването до Лондон, сериозната ми активност в новото университетче и още куп дребни неща... няма значение, няма нужда от оправдания. Вместо това ето ви две реклами, които ме впечатлиха доста сериозно тези дни, както и още малко линкове, за да видите, че не съм спряла с четенето на RSS-а.

Жива музика от Loewe.

Колко е важно да пътуваш в група.

Ако все пак някой е пропуснал - оценката на PR-практиците за изминалата година.

От Американската Маркетинг Асоциация са сменили са дефиницията за Маркетинг. Може да видите последните три дефиниции и да си извадите мнение за посоката на бранша.

Интервю на Гай Кавазаки с автор на нова книга за маркетинга от уста на уста. Човекът отговаря на основните въпроси по темата и реално прави резюме на книгата си.

Е, месецът се изтърколи. Утре за първи път ще имам толкова малко мартеници, но пък март ще е по-пълен откъм постове, обещавам! ;)





No comments: