Отивам днес в супермаркета и минавам съвсем безгрижно покрай рафтовете с безалкохолни напитки. Ако бях обикновен клиент, нямаше да обърна внимание, но побърканият маркетолог в мен проговори в мига, когато видях следното шарено етикетче върху част от бутилките:


5, 6 и 7 по-скоро създават представата, че част от напитките са "по-добри" от други. Би било готино да имаш достатъчно бюджет, за да отпечаташ различни етикети за двете групи напитки - надявам се, че проблемът е бил именно там. Единствената мисъл, която остана в главата ми, беше "Хм, защо само Citro и Портокал са с витамин С?!"
Комбинираното подслаждане не е нито ново, нито висококачествено (ако се върна към т.1) и надали спада към графата "уникално предложение за покупка". А щом не е характерна черта САМО на твоя продукт, тя не изгражда разпознаваемост за марката.
Е, няма да опитам, съжалявам! Просто ще трябва да се постараете повече, за да ме убедите.
1 comment:
Тази грешка на природата Спарк ми се набиваше в очите в метрото доста време с аматьорския си плакат. Като сега ми показа и BTL комуникация, вече тотално се отчаях. По-добре да не се бяха охарчвали въобще за реклама.Потенциалните клиенти на тази бюджетна марка нямат нужда от убеждаване, тъй като качеството не им е приоритет.
Post a Comment