Monday, August 25, 2008

Ако Колата беше водка...

Не, това не е мечтата на пияница до Дядо Коледа. Но наистина, както отбелязват в AdGabber, новият спот на водка Stolichnaya поразително напомня на Happiness Factory - рекламата, която Coca-Cola пуснаха миналата година. Уверете се сами:



Тази реклама отваря неподозирано поле, по което започва да тича развихреното ми въображение. Представете си продълженията: mockumentary, в което впиянчените балерини говорят колко е трудно да застанеш на палци, ако си вързала кънките, мужиците се оплакват как може любимата напитка да бъде разваляна така кощунствено с добавен привкус, а момчето и момичето с изящните мартини-чаши споделят, че алкохолът води до нежелана бременност... Или пък viral-драматизация за несретник с лоша компания - цяла бутилка и приятели-трезвеници. :D

Оставяйки на страна квадрата на майтапа, трябва да кажа, че ме зарадва едно много добро хрумване на екипа - почти непроизносимото за американците име на водката е съкратено до звучното "Stoli". Да си вземат поука маркетинг мениджърите на водка "Путинка" у нас (Еееех, колко съм си мечтала да кажа на някоя барманка "Дай ми една малка Путинка"...)





1 comment:

Бисер said...

:) От тази реклама най-много ми хареса коментара ти. Имаш хубави мечти...
А самата реклама ми се струва доста взаимствана от не едно място (като поредица от послания) - няма нито една нова метафора, а това не е чак толкова трудно.