Saturday, April 5, 2008

История на успеха

Cadbury вероятно са най-яката марка шоколад. Не го казвам заради вкусовите качества (никога не съм яла техен продукт, а и се съмнявам, че нещо може да измести натурален Lindt с портокалови кори), а заради невероятната viral-рекламна кампания, която развиха наскоро.


Кратка предистория: В миналото Cadbury се прочуха с рекламна кампания с доста еротичен контекст. Миналата година замениха радикално посланието като пуснаха едно viral-видео, превърнало се вече в легенда - Cadbury Gorilla:

Честно казано, не ми е ясно какво точно кара хората да полудеят по човек, облечен в костюм на горила, който свири партията на барабаните от парче на Фил Колинс, но големият интерес е факт. Доказват го и множеството ремикси и пародии на клипчето, както от фенове, така и от други марки.

Новото филмче от Cadbury обаче е много по-яко. Просто е страхотно - зрелищно и забавно. Може би ми влияе и фактът, че тези дни се занимавах с тежки машинарии, но има нещо страхотно в идеята да направиш състезание с транспортни машини на летищна писта. Смятам, че новото видео има всички шансове да подобри рекорда на Горилата в историята на вирусния маркетинг. А ето го и него:

Brilliant!!! :D





No comments: