Наскоро четох американско изследване, според което билбордовете са най-ефективната алтернативна рекламна медия. И нищо чудно - при развитието на новите технологии т.нар. ambient media вече съществува във всякакви формати и предлагат много възможности. Ето и няколко интересни предложения:
Ако сте уморени от традиционните статични реклами по магазините или скучните монитори зад витрините, ето един приятен вариант: интерактивен екран, който улавя движенията на ръката. Така машинката следва желанията на клиента и представя търсената от него информация. Спестява време, предлага удобство и въвлича клиента в активно взаимодействие с канала, а оттук и с марката - три в едно :)
Ако сте уморени от традиционните статични реклами по магазините или скучните монитори зад витрините, ето един приятен вариант: интерактивен екран, който улавя движенията на ръката. Така машинката следва желанията на клиента и представя търсената от него информация. Спестява време, предлага удобство и въвлича клиента в активно взаимодействие с канала, а оттук и с марката - три в едно :)
Ето и друг вариант: два подвижни билборда, които си "играят" - синхронизираното видео се прожектира на сградите и създава впечатление за взаимодействие. Като гледам зяпачите в клипчето, явно доста ефективно се привлича внимание.
И последното предложение за днес: тичаща ядосана панда, която напомня на хората в Копенхаген, че през 2009 ще се състои конференция за промените в климата - явно жегата е подпалила главата на мечока. А и екологичната организация WWF доста от рано е почнала кампанията.
1 comment:
Post a Comment