Monday, December 17, 2007

Нови хоризонти

Според новите правила в ЕС скритата реклама в детски предавания е напълно забранена, а във всички предавания наличието на скрита реклама ще трябва да се обозначава чрез специален сигнал. Опазването на децата е от особено значение, тъй като те са особено уязвима група и прагът на възприемане на рекламните внушения при тях е много по-нисък.
Вижте обаче на какво попаднах в събота докато гледах забавно детско филмче. Забележете невероятната прилика на анимирания мотопед с един модел от реалността:










Не смятам, че дете може да осъзнае за какво става дума, но на възрастните определено ще им стане ясна асоциацията. А междувременно за по-досетливите има и друга подсказка:

Познато ли ви е ограденото лого? Е, аз като интересуваща се веднага припознах следното:
Може би малката драскулка на кормилото нямаше да ми направи впечатление в друг случай, но ако знаеш какво търсиш, след като вече си видял дизайна на анимирания мотопед, всичко си идва на мястото. До какви необятни възможности се докосваме, ако дори в анимационните филмчета правим product placement!





3 comments:

Anonymous said...

хей, Васи, ще се радвам ако си съгласна да роллнем твоя блог в блога на M3 Communications college Пиши ми на този мейл
adimitrova@m3college.com или
skypename: aneliawd
до скоро от анелия

Bla said...

Навий се, Васи! This looks like an offer U just can't refuse. :)

Anonymous said...

Колкото и да е странно, доста хора забелязват такива реклами. Няколко пъти съм давал пример с филмовите. Гледала си Пришълец 4? Ми има едни обувки там...

След 5 години открих какви са. Най-накрая и си ги купих, не мисля, че някога ще имам друга марка обувки. Да не говоря за онези сценки, в които главния герой се снима с 5 различни марки ноутбуци и после някой казва "пичове", ако не си платите, ще пуснем Apple или Dell тук...