Thursday, October 25, 2007

Цената на удоволствието

Странно как понякога съдбата ти подхвърля за кратко няколко напомняния на един и същи урок - сякаш за да го запомниш по-добре. Точно тези дни зачекнахме темата СПИН в разговор с познати, а днес видях страхотна социална реклама по същия проблем. Типичният френски сексапил и естетизъм са комбинирани с наистина силно внушение - че хората рядко оценяват живота и оставят предпазливостта настрани в търсене на удоволствие. А, както се казва в рекламата, на всеки десет секунди един човек умира от СПИН. Затова пазете се!



Агенция: Leo Burnett
Клиент: Френска Асоциация срещу СПИН





1 comment:

Anonymous said...

Тази кауза се нуждае от сериозна подкрепа. Хубаво е да погледнем на секса като отговорност. Това в никакув случай не отменя удоволствието. Напротив - отговорността обединява в едно семантично поле насладата, която пораждаме, енергията, която обменяме, следите, които оставяме. Винаги е по-лесно да сгрешиш и да поискаш прошка, отколкото да прегърнеш другия, да се усмихнеш и да не пожелаеш нищо.* Има много начини да нараниш човек и само един, за да го направиш щастлив.
Заставам с всички крайници зад тази кауза.:)

* Тази метафора е насочена към отговорността. Тя няма за цел да пропагандира въздържанието сред болните. Двете неща не са тъждествени.