Wednesday, August 8, 2007

Писна ми!

По принцип много обичам България. Не искам да живея другаде, дори не бих посмяла да се отделя 4 години, за да следвам в чужбина - мъчно ми е. Но както много други българи, и аз обичам Родината и мразя Държавата. Мразя Държавата, която се опитва всячески да ме цензурира, да ми стъпи на врата и да заглуши гласа ми. Мразя Държавата, която позволява на хората с много пари и добри връзки всичко да им се размине. Мразя Държавата, която не пази МОЯТА природа, моето наследство и моите интереси, а прави ниски поклони преди всички чуждестранни инвеститори. Мразя Държавата, защото и тя ме мрази - не иска да чуе това, което имам да й кажа, не се интересува от моето мнение, дори май предпочита мен и другите млади мислещи хора да ни няма - да не нарушаваме мира.

Има хора, които си мислят, че пагоните ги правят безсмъртни. На тяхната съвест (има ли я въобще?!) оставям да тежи страшен грях - те карат мен и много други хора да мразим това, което трябва да обичаме...



Бях напълно потресена от този репортаж на Симо. И тъй като все още се задъхвам от яд, няма да го коментирам. Картината казва достатъчно. Стига полицейщина!





No comments: