Фактът, че харесвам Пауло Коелю, вероятно влияе на оценката ми, но все пак рекламата е наистина добра. Определено хората от агенцията са използвали въображението си, за да визуализират думите. Получила се е една почти магическа (или поне фокусническа) комбинация, която върви много гладко, свързва добре думите и визията и е доста приятна за окото. Точно нещо, което да те накара да се усмихнеш след тежък ден на разочарования, да се почувстваш успокоен от хармонията на жестовете и да погледнеш с нови очи към малката бучаща машинка до теб - не прост калкулатор, а по-скоро четка за рисуване...
Sunday, June 17, 2007
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Neeeeee, samo ne Kulio:)
ne mojaha li da vzemat gor vidal.
e, moje bi ne e 4ak tolkova komersialen
whateva, reklamata e OK
Post a Comment