В последно време започнах да качвам много клипчета на блога - дори започвам да се чудя дали не стават прекалено много. Но в името на образованието просто ТРЯБВА да споделя това с всички, които имат намерение да се впуснат в рекламния бизнес (а дори и да нямат такова намерение, никога не знаеш накъде ще те отвее вятъра).
Не е достатъчно да си мислим, че познаваме потребителите - рекламистите трябва да си дават доста зор, за да са сигурни, че знаят какво иска публиката. Надценяването на собствените знания е най-сигурният начин за провал, а още по-лошото е, че така слагате прът в колелата на собствената си рекламна колесница. И бързо може да се стигне до нежелания "развод".
Идеята е проста, по принцип всички я знаят, но невинаги я прилагат. Затова повторението е майка на знанието - а когато тезата е поднесена по забавен начин, въздейства по-силно.
Не е достатъчно да си мислим, че познаваме потребителите - рекламистите трябва да си дават доста зор, за да са сигурни, че знаят какво иска публиката. Надценяването на собствените знания е най-сигурният начин за провал, а още по-лошото е, че така слагате прът в колелата на собствената си рекламна колесница. И бързо може да се стигне до нежелания "развод".
Идеята е проста, по принцип всички я знаят, но невинаги я прилагат. Затова повторението е майка на знанието - а когато тезата е поднесена по забавен начин, въздейства по-силно.
И тъй като всеки трябва да се учи от най-добрите - ето къде може да видите кои са те. Поне за тази година, поне според журито на CLIO.
No comments:
Post a Comment