Saturday, September 5, 2009

Не можеш да ме пропуснеш

Къде е най-ефективното място за поставянето на външна реклама? Разбира се там, където потребителят няма как да не я види. Там, където се съсредоточава вниманието му при извършване на дневния поход в градската среда... Дръжте се! Казвам го буквално, защото дръжките са много подходящо място за поставяне на реклама. Ако може и тя да ползва ефекта на средата, още по-добре.
От TOXEL стимулират въображението на рекламистите с тази колекция хитроумни amibient media изпълнения, ползващи като рекламен носител дръжки от всякакъв вид, род и размер - входни врати, градски транспорт... сами си изберете! По този начин максимално се използва вниманието на аудиторията - все пак винаги гледаш за какво ще се хванеш., нали? Така и ефективността на outdoor рекламата се повишава значително, да не говорим, че с добра концепция изпълнението може да ти излезе и доста по-евтино от поставянето на досадни скучни билбордове.

Това са моите топ три, но вижте и пълната колекция:







5 comments:

Petya said...

много хитро и креативно!

Eledel said...

Е тези поне не са толкова натрапчиви, като висящите ламинирани реклами в нашият градски транспорт, които може и да ти извадят очите... буквално! :)
Дори са забавни! :)

Иван said...

Много добро! :-)

Тихомил Кулев said...

Върховно, кърти мивки! Тъкмо като си помисля, че няма какво повече да измислят те пак ме изненадват ...

Nenko Ivanov said...

Надявам се скоро да го видим в българия като реализация...