Учудващо, този пост няма нищо общо с киното. Но има общо с рекламата. Реклама, която е достатъчно добра, че да се гледа като любимите ми късометражки - дори от хора, които нямат професионални изкривявания и прескачат рекламните блокове по телевизията.
Цикленето придобива напълно ново значение с невероятна красота в новата реклама на Toshiba.
Като цяло, добра идея, интересно изпълнение (за щастие, няма компютърно генерирани образи, но има 200 камери), но за сметка на това доста скучен сайт - можеше и там добрата идея да се вплете по доста по-интерактивни начини. Мейкингът обаче е интересен, поне за хора от бранша. Е, все пак винаги може повече.
Естествено, няма да мина без нещо екологично - DuPont доказват как науката винаги може повече с проекта Open Science, насочен към екологични изследвания.
Много сладурско видео, наистина в синхрон със социалната идея на компанията. Тук има кратко интервю за brief-а, идеята и изпълнението.
И последно - нещо по-дълго, но за сметка на това прекрасно. Viral-че от Diesel, което промотира детската колекция.
Много феерично и в духа на предстоящите празници (коледните, не студентските!), с изключително сюрреалистично и нестандартно представяне на един сам по себе си твърде скучен за рекламиране продукт (колко пъти може да представиш зимна колекция с деца, които правят снежни човеци?!)
Е, това е - скромно, но добро.
Цикленето придобива напълно ново значение с невероятна красота в новата реклама на Toshiba.
Естествено, няма да мина без нещо екологично - DuPont доказват как науката винаги може повече с проекта Open Science, насочен към екологични изследвания.
И последно - нещо по-дълго, но за сметка на това прекрасно. Viral-че от Diesel, което промотира детската колекция.
Е, това е - скромно, но добро.
3 comments:
Незнайно защо третото клипче не ме впечатли, нито пък намерих особен смисъл в сюжета. Може би защото не ме грабна или някой ;) ми беше заложил големи очаквания :D
Оф, аман от рекламизъм.
:) Рекламизмът често може да е забавен, но при всички случаи за мен тези спотове са интересни основно от професионална гледна точка. А мечтата на всеки рекламист е да направи клип, който хората да искат да гледат и после да го коментират и после да си го споделят и после спотът повече да се гледа и после да продава повече... Нещата са свързани, а според мен тези реклами наистина се приближават до целта в голяма степен. А когато някой казва "аман от рекламизъм", значи са били малко по-далеч от целта. Интересно ми е да знам какво точно имаш предвид с коментара, Bla - може да се получи добра дискусия
Post a Comment