Sunday, June 1, 2008

Празнична разходка

Днес трябваше да уча. Но се държах като дете и оставих скучните неща за утре - оправдавам се с духа на празника. Както пееха Уикеда, "А 1 юни е Денят на детето..." Обичам да имам оправдания.
Та вместо да уча си направих една разходка със зареден апарат в ръка. Ето най-добрите плодове от лова на усмихнати (и не толкова усмихнати) детски (и не само детски) лица.



Обичам да гледам децата - зареждат ме с особена енергия. И е много сладко точно в началото на сесията да се опиташ да си спомниш "колко е важно да бъдеш несериозен", ако трябва да перифразирам Уайлд. Аз днес се държах като класическо дете, нищо че на "преклонната" възраст от 20 години само двама души ми честитиха празника. И ако още не сте направили нищо детско днес, побързайте - оправданието на 1 юни е със срок на годност само 24 часа. Не че винаги ни трябва оправдание де! :)





3 comments:

Летяща Калинка said...

Васи-и аз днес трябваше да уча, ама като малките деца оставих "за утре" и излезнах навън. В фотосесията е супер - продължавай да улавяш все такива моменти!

Калина

Anonymous said...

А честито на патерици, че аз пък бях на края на света и без обхват.

Ще стане фотограф от теб, Васи...

Слав said...

Браво! Много хубави моменти си уловила... много ме зарадваха снимките ти!