Едното замества "изследване", а другото "иновация". Пиша го така, защото резултатите от изследването за 100-те най-влиятелни марки през 2008, проведено от Interbrand, сочи много ясна тенденция:
"Както слабите, така и силните марки използват изследвания, за да са в течение с желанията на потребителите. Но печелившите брандове въвеждат бързо иновациите и изнасят свежи идеи на пазара.", казва Анди Бейтман, CEO на Interbrand New York. Цитирайки хокей-звездата Уейн Гретски, Бейтман съветва по-слабите марки: "Пързаляйте се натам където отива шайбата, а не натам, където е била."
-- Статия от AdAge
Може да видите пълната класация или да си спестите време и само да прочетете прессъобщението, където са описани горепосочените тенденции. Интересни разработки за изследването има и в Business Week.
Нарастващото значение на иновациите става все по-често срещана тема в сферата на маркетинга. Наскоро Сет Годин също писа за необходимостта от намиране на нови креативни решения. Не мога да се сетя обаче за наистина иновативен пример у нас. Малко помощ, моля?
No comments:
Post a Comment